We made it! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van ingewilkeanouk - WaarBenJij.nu We made it! - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van ingewilkeanouk - WaarBenJij.nu

We made it!

07 Oktober 2012 | Kenia, Nairobi

Hallo allemaal,

Eindelijk was het zo ver.. het was 5 oktober! Na een lange file, een snelle check-in en een toch wel emotioneel afscheid op Schiphol zijn we na een reis van 14,5 uur gearriveerd in Nairobi! We werden opgehaald door Martien, onze persoonlijke chauffeur tijdens onze dagen in Nairobi, die ons snel heeft afgezet bij de paters van Mill Hill. Hier hebben we drie nachtjes geslapen en morgen vertrekken we met de bus naar Kisumu. We moeten ongeveer 8 uur reizen en dan gaan we eindelijk zien hoe Temak eruit ziet. We zijn erg benieuwd! We zijn op zondag met Martien en een vriend wezen kijken bij de sloppenwijken. We mochten een schooltje bekijken, deze was verscholen midden tussen alle kleine hutjes. Erg indrukwekkend.

Wat jullie misschien nog leuk vinden: we zijn tijdens de dagen in Nairobi al in het National Parc geweest. Hier hebben we leeuwen, neushoorns, zebra's, giraffen en nog veel meer dieren in het wild gezien! Als het lukt dan voegen we nog wat foto's toe.

We laten jullie snel weer iets weten.
Kwaheri!
Inge, Wilke en Anouk

• 07 Oktober 2012 - 21:52

Belinda:

Dames gaaf hoor wat een indruk nu al .....ik blijf jullie volgen x

• 07 Oktober 2012 - 22:05

Mariska Linders:

Hoi,
    Super leuk, geniet van alle indrukken. Ik ga jullie reisverslagen lezen.
    groetjes Mariska.

• 08 Oktober 2012 - 20:20

Astrid:

Wauw, helemaal leuk wat jullie allemaal doen en meemaken!
    Geniet van alles om jullie heen en alle indrukken. Ben benieuwd naar foto's.

• 12 Oktober 2012 - 16:50

AnneMieke Zaat:

2 German students Tanja and Alfer will come in March to Temak, please get in touch with them
    Anne-Mieke

• 15 Oktober 2012 - 17:08

Noortje:

Klinkt allemaal errug prettig meisjes.
    Succes en ik lees het volgende berichtje wel weer..

xx Noortje

• 16 Oktober 2012 - 13:22

Bona Baana, Yvon:

Dag dames,
    wat ontzettend leuk om jullie berichtjes te lezen!
    Ik ben blij dat jullie zo goed zijn ontvangen bij TEMAK.
    Van Joab had ik al gehoord dat jullie good workers zijn, dus nu al complimenten, geweldig!
    Jullie verhalen zijn erg leuk. Wij zijn blij dat jullie het zo naar je zin hebben.
    Tot later.
    Groetjes,