Voorbereidingen - We vertrekken bijnaaaa! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van ingewilkeanouk - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - We vertrekken bijnaaaa! - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van ingewilkeanouk - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen - We vertrekken bijnaaaa!

02 Oktober 2012 | Nederland, Nijmegen

Rondrennen, bellen, whatsappen, mailen, knuffelen, typen, eten, huilen, lachen, naar de dokter, nog snel naar Uden... en ga zo maar door. Zo ziet ons programma er deze week uit. Nog even snel alle laatste dingetjes regelen want voor we het weten is het al vrijdag 5 oktober. De dag dat we vertrekken richting Nairobi - Kenia. Langzaam loopt de spanning wat toe, maar dit zorgt ervoor dat we nog meer zin hebben om te gaan.. en er dan ook ein-de-lijk te zijn!
Laat het maar snel zover zijn dat we op Schiphol staan om iedereen uit te zwaaien en we met onze overvolle Backpacks dit avontuur aan kunnen gaan!

• 02 Oktober 2012 - 20:18

Fam Verberk:

wij wensen jullie heel veel plezier.
    en anouk we gaan je missen bij het dansen.

tot januari

groetjes laura verberk mill

• 02 Oktober 2012 - 23:07

Astrid En Chris:

Heef Buuf, geniet van de spanning en voorbereidingen voor jullie reis. Op naar vrijdag!

• 02 Oktober 2012 - 23:14

Brigitte:

dames een supertijd gewenst.
    Hopelijk heb je als jullie terug komen veel leuke dingen te vertellen.
    Ik ga julie zeker volgen.

Veel plezier samen , en goede reis !!

• 03 Oktober 2012 - 22:54

Mariska Linders:

Hoi Anouk en friends,

Nog succes met pakken, knuffels, mailen enz. Heel, heel veel succes daar, wij gaan jullie volgen.

Groetjes Mariska, Janske en Tijn.

• 06 Oktober 2012 - 14:32

Lies Arts:

Nou dames , geniet van de mooie tijd, ik heb 2 van jullie een super stage toegewenst , alleen jou nog niet anoek geniet met zijn alle van de mooie tijd daar liefs iut langenboom.